Дизајнирајте интерактивен инфографик за еколошко прашање.
Во овој проект, студентите стануваат стјуарди за заштита на животната средина. Тие дизајнираат интерактивен инфографик што ја информира јавноста за важно прашање. Интернет-публикацијата ќе ги прикаже причините, штетните ефекти и решенијата. Исто така, ќе вклучува и ротирачка слајд -палуба што ги сумира засегнатите страни и нагласува интересни факти. За да се вклучат гледачите, тематската карта точно ќе посочи каде се случува проблемот. По завршувањето, студентите ќе ги инспирираат другите да се вклучат со споделување на нивните наоди на конференција за чувари на земјата.
Цели на учење
По завршувањето на овој проект ученикот:
- Поврзете ја човечката активност со природната средина
- Испитајте прашање од повеќе перспективи на засегнатите страни
- Истражувајте тема за да истражите еколошко прашање
- Парафразирајте ги фактите за да бидат лесни за разбирање
- Подигнете ја свеста за тема за да инспирирате акција
- Категоризирајте ги информациите користејќи планер за истражување
- Создадете слајд -палуба со интересни факти
- Сумирајте ги информациите користејќи графички организатор
- Направете тематска карта што ги означува локациите
- Нацртајте оригинална икона за да илустрирате концепт
Задачи
- Задача 1: Станете чувар на земјата
Студентите стануваат стјуарди за заштита на животната средина. Тие се подготвуваат да создадат инфографик што ќе ја информира јавноста за важно прашање. За почеток, тие учат примерни публикации за да добијат разбирање за содржината и елементите на дизајнот. Следно, тие истражуваат тема, вклучувајќи причина, ефекти, интересни факти, локација, засегнати страни и решенија. Референтна листа ги следи изворите на информации. До крајот на сесијата, студентите пополнуваат список за проверка за да потврдат дека се подготвени да го дизајнираат својот инфографик. - Задача 2: Предупредувајте ги другите за ова прашање
Студентите почнуваат да го градат својот инфографик користејќи ги веб -страниците на Google. Тие го воведуваат еколошкото прашање, ја опишуваат причината и ги илустрираат штетните ефекти. Акцент е ставен на пренесување на информации концизно со помош на привлечни наслови и едноставен клип -арт. Упатствата ги насочуваат учениците да ги поделат своите податоци во делови користејќи боја и делители. - Сесија 3: Истакнете ги фактите
Студентите креираат ротирачка слајд -палуба користејќи ги Слајдовите на Google. Е нагласи интересни факти и ќе ги прикаже засегнатите страни. За почеток, учениците користат голем број за да ја истакнат размерот на проблемот. Следно, тие посочуваат важен детал користејќи шарени уметнички зборови. Потоа, тие градат дијаграм што сумира кој има удел. По завршувањето, слајд -палубата се вметнува во инфографикот и се поставува автоматски да се репродуцира. Веднаш гледачот треба да може да го сфати обемот на прашањето за животната средина. - Сесија 4: Одредете го проблемот
Студентите изработуваат тематска карта користејќи ги Google My Maps. Pinе ги посочи локациите каде што се случува еколошкото прашање. Местата може да бидат најлошите престапници, најдобрите стјуарди, места за катастрофи, региони под ризик, успешни проекти за заштита или законски заштитени подрачја. Секој маркер ќе прикаже интересен факт и фотографија. Мапата ќе биде вметната во инфографикот што ќе им овозможи на гледачите да истражуваат и да учат за темата. - Сесија 5: Справување со предизвикот
Студентите илустрираат решенија за еколошките проблеми со дизајнирање сопствени икони со помош на Google Drawings. Секоја слика ќе биде едноставна претстава направена со комбинирање форми, уметност на зборови и исечени слики. Оригиналното уметничко дело ќе биде вметнато во инфографикот со објаснување. Линк до група за застапување ќе ги покани гледачите да се вклучат. - Сесија 6: Ајде да се вклучиме
Учениците ја подигаат свеста за еколошко прашање. Тие го објавуваат својот инфографик користејќи ги веб -страниците на Google. Потоа, тие го споделуваат својот инфографик на конференција за чувари на земјата.
Факултативни лекции за еколошко образование
- Зголемете ги стратегиите за пребарување
- Препознајте пристрасност
- Проценете ја доверливоста на страницата
- Вежбајте стратегии за парафразирање
- Информирајте со иконопис
Технолошка интеграција: Географија, јазични уметности, наука, општествени студии
Технолошка вештина: Објавување, дигитално државјанство, графика, интернет, презентација, веб дизајн, обработка на текст
Програма: Документи, цртежи, листови, страници, слајдови, Мои карти
Наставата се изведува:
- целосно онлајн,
- по однапред утврден распоред на часови,
- во виртуелна училница под водство на инструктор.
Предуслов:
- Персонален компјутер или лаптоп
- Windows 7 или понов
- Интернет конекција

Courses you might be interested in
-
0 Lessons
-
0 Lessons
-
29 Lessons
-
22 Lessons