Објаснете го значењето на настаните.
Во овој проект, студентите создаваат временска рамка која сумира значајни настани. Графичкиот организатор ќе се состои од информации организирани по хронолошки редослед. Секој настан ќе се анализира за да се разбере неговата историска важност за луѓето и идните настани. За почеток, студентите учат примерочни рокови за инспирација. Следно, тие истражуваат тема и ги запишуваат наодите користејќи организатор. Откако ќе се посочат важните моменти, Microsoft PowerPoint се користи за креирање графички приказ. По завршувањето, редоследот на настаните се споделува со другите.
Цели
По завршувањето на овој проект ученикот:
- да ја разбере целта на временската рамка
- истражување важни историски настани
- анализира релативната важност на клучните настани
- организирање настани користејќи временска рамка
- да го објасни значењето на настаните
- примени распоред на слајдови
- изберете соодветна графика за SmartArt
- нагласи важен настан со форми
- илустрирање настани користејќи слики
- критички прегледајте временска рамка за да понудите повратни информации
- објавува и чита коментари
Активности
- Добијте разбирање за целта на временската рамка. Погледнете примероци.
- Прегледајте список со типови на временска рамка. Изберете тема.
- Истражувајте важна личност или настан во историјата. Сумирајте ги наодите во организаторот.
- Користете Microsoft PowerPoint за да креирате временска рамка користејќи графичка SmartArt.
- Означете настани од временската рамка користејќи форми за да нагласите момент или слики за да илустрирате тема.
- Прегледајте временска рамка користејќи список за проверка. Направете ревизии.
- Извршете уредување временска рамка и нудете корисни коментари.
- Споделете временска рамка како печатен документ или презентација.
Задачи
- Задача 1: Што е времеплов?
Испитајте ги временските линии за да добиете разбирање за тоа како графичкиот организатор ги сумира клучните настани. - Задача 2: Размислете за тема
Формулирајте план за градење временска линија. Изберете тип на временска линија и определете тема. - Задача 3: Организирајте ги наодите од истражувањето
Истражувајте значајни настани. Организирајте наоди во документ. - Задача 4: Почнете да го правите слајдот за временската линија
Приспособете слајд за временска линија. Поставете ја големината на слајдот, изгледот и темата. Одберете позадина на слајд. - Задача 5: Организирајте настани користејќи SmartArt/објекти
Приспособете слајд за временска линија. Поставете ја големината на слајдот, изгледот и темата. - Задача 6: Означете ги настаните во времепловот
Нагласете критичен момент или пресвртница. Илустрирајте настани од временската рамка користејќи слики. - Задача 7: Користете список за проверка за да го уредите времепловот
Самооценувајте ја временската линија користејќи список за проверка. Ревидирајте ја содржината и дизајнот. - Задача 8: Споделете времеплов за да добиете повратни информации
Разгледајте го времепловот на пријател. Обезбедете повратни информации. Користете предлози за да ја подобрите временската рамка. - Задача 9: Споделете го времепловот со публиката
Прославете историски период. Одпечатете ја временската линија
Технолошка интеграција: географија, историја, социјални студии
Технолошка вештина: Објавување, графика, презентација, обработка на текст
Програма: PowerPoint, Word, Docs, Slides
Наставата се изведува:
- целосно онлајн,
- по однапред утврден распоред на часови,
- во виртуелна училница под водство на инструктор.
Предуслов:
- Персонален компјутер или лаптоп
- Windows 7 или понов
- Интернет конекција

Courses you might be interested in
-
0 Lessons
-
0 Lessons
-
29 Lessons
-
22 Lessons